Baaaah maaaaah

Tänkte att idag skulle jag vara produktiv o göra en massa, städa lite, tvätta o GÅ till affären men ja men min hals svullnade upp inatt o jag har knappt kunnat andats o sen börja jag hosta ovanpå det så jag e helt slut..
Ringde läkarstationen så ska åka bort dit för dom vill titta på det, jag går ju på pencillin o borde va frisk vid detta laget men neee det vill sig inte...

Mår väldigt bra annars men har ba riktigt svårt o svälja o de e skitjobbigt o röka..Haha nu tänker alla exakt alla som läser detta att varför slutar hon inte röka nu då? perfekt tillfälle ju bla bla..Vet ni vad jag säger FUCK YOU O GLÖM DE..
Mina cigg e mitt lugnande, utan cigg blir jag som ett konstigt monster som börjar störtböla för exakt ingenting..
Jag ska sluta röka när jag själv vill lr ja när jag ska ha barn lägger jag det med på hyllan..

Tror jag har tvättid nu typ men jag e inte säker o jag har ingen lust o klä på mig, undra om grannarna fått spader om jag sprungit ut naken i trappan haha..
Kanske borde skita i o tvätta, vad har jag för tvätt egentligen :/

Vet inte hur jag ska lösa maten idag för jag kan ju knappt svälja, får bli soppa men jag har ingen soppa hmmm..
Ah de löser sig..

Fan nu tappade jag en ögonfrans me baaah..

Hahaha nej jag e skön jag...

Kommit på att jag skulle vilja åka på en sån liten trip till Italien o titta på fina byggnader o besöka Venedig...

Vad har jag mer kommit på då? Njaa inte så mycket faktiskt, har dock fått en sån där snilleblixt om att jag borde sälja kanelbullar..Hemkörning, bulleexpress hahaha...
Nej jag snackar med mig själv nu så jag ska gå o försöka va lite produktiv istället...

Puss haaaaj

Ibland är det så fruktansvärt skönt o va full men varit nykter nu så jag håller mig med minnena :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0