Va fan

Ett inlägg minst om dan? Melina dååååååå
Jaha ska jag berätta om denna dan, förvisso e mina dagar lite roligare när jag berättar om dom än när folk skriver att dom har cyklat 500 mil eller fikat i 15 timmar me nån polare som e ännu tråkigare.....Wiggly knows what I´m talking about right hahaha.....

Okey för det första, vaknar av ett samtal 08:11
" Heey Saaandra, Skylle ente duu jobbba idag?"
Jooooooooo va fan jag har nog försovit mig...
"Höhö jaaa jaaag trudde deeet vaaar någe såådant"

Efter detta trevliga brytande samtal upp o hoppa o iväg till jobbet flååtig som ett as o sen till jobbet...

Jag jobbar o har mig som vanligt sen efter lite jobb så tycker jag att i o me att jag ändå va sen kan jag sluta tidigare oxå juu för jag ska tvätta...

Slutar 30 min tidigare o full speed till ica o köper tvättmedel o skit sen hem o ner till tvättstugan..
GÅR DET ATT TVÄTTA? ÄR DET RÖD DAG? JAAAAAA DET E DET SÅ TVÄTTSTUGAN STÄNGER 17 OCH DÄR STÅR JAG 16:15 O HINNER FAN INTE TVÄTTA....VARFÖR SKULLE JESUS UPPSTÅ PÅ MIN TVÄTTDAG?

Iaf accepterar läget och går upp för att laga mat då ringer Melina jaa o hon pratar o vi pratar och jag ska sätta in mina potatisbollar i ugnen, då för att jag håller telefonen i ena handen TAPPAR jag plåten o alla bollarna åker ut på golvet o jag skriker som en galning o Melina fortsätter prata om vilken glass hon ska ha hahahahaha....
Pratar fortfarande me glassfantasten när min jävla stekpanna me börjar ryka utav helvete o heal köket fylls av rök, maten blev dock god ändå så skit samma...

Sen blev jag skitmätt så jag har hittills struntat i o duscha o jag lukatar skunk o mitt hår ser ut som en tjorvboll...

Sååååååå nu går jag...Puss haj

Kommentarer
Postat av: Melina

Klart som fan man ska uppdatera en gång om dagen..annars är det ingen mening med blogg jööö =)...plus att jag gillar att läsa =)

2009-04-13 @ 22:30:05
URL: http://skye-myrehab.blogspot.com
Postat av: André

Haha du verkar ha helt sjuka dagar, men jag gillar det skarpt..

Kram André

2009-04-22 @ 23:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0