Precis som jag trodde

Ibland tror jag jag vet allt i förväg assåååå...Jag köper saker innan dom blivit populära o jag kan läsa av folk innan dom sagt nåt....

Som sagt klicket försvann o blev bara blaaaha av det men inget annorlunda där, same shit different person liksom...
Som vanligt bryr jag mig i 5.5 sekunder sen kommer jag på nåt annat...Har för mycket dåligt o tänka på just nu för o ens vilja bry mig...
Folk e roliga men man ska inte lita på dom eller gilla dom....Lite som ödlor, dom e balla o titta på men jag vill inte ha en i mitt hem...Folk e skumma o folk tycker jag e skum..Vad e jag då? Lite utomjording kanske

Jag får sneflipp som fan sen helt plötsligt blir jag lugn o kommer på att jag inte behöver flippa för ja det behövs inte, jag e ju jag det glada aset som mer än ofta blir kallad känslokall...Jag vill inte ha ett förhållande ju, vill bara ha en gubbe i garderoben jag kan ha kul me...
Snubbar e riktigt svåra at ha som vänner, dom vill bara sätta på juu...Jag har roligare me killpolare men jag utstrålar väl för mycket jävla snusk för att folk ska se mig som nåt annat än ett fjaaaaaas..

Enda gången jag faktiskt blir sur är när folk utnyttjar mig o tror att jag inte förstår....Skulle jag vara korkad för att jag e blond? Tyvärr är jag extremt smart o när de gäller att läsa av folk så e jag kusligt bra på det men jag säger aldrig något...
förstår jag från första början att den här personen kan jag aldrig lita på så säger jag inget utan låtsas som de regnar o sen bevisar dom hur rätt jag haft...

Men vad ska jag göra? Jag kan inte hjälpa den jag är o jag kan inte ändra på mig hur mycket jag än försöker låtsas att jag e snäll o normal så går de inte...sååå fuck alla normala helt enkelt o fuck alla kåtbockar me när vi ändå håller på..

Apropå allt annat så funderar jag för tillfället på att färga håret brunt för o komma bort från min snuskstämpel...
BEHÖVS RÅD OM DETTA SÅ GE MAJ RÅD....BRUNT ELLER BLONT?

O nu ska vi diskutera nåt annat så vad ska vi diskutera?
Jag ska läggas in på sjukhuset i Malmö på söndag så alla ni okända miffon vet, kommer kanske tillbaka levande om 10 dar...Hoppas inte så slipper jag alla normala...
Kommer behöva ta ut mina piercingar o jag har nu sagt att växer dom igen gör jag en EMO grej o piercar mina smilegropar...
VAD TYCKER NI OM DET DÅ? MINA 6-35 LÄSARE?


Jag ska inte ens titta på en snubbe förrens jag e helt frisk nu asså, fan så trött jag e på snoppar....
Ni e snoppar allihopa jävla snoppbarn...
55555000 snoppar addar en på msn o skriver Heeeeej jag heter Stefan o jag e kåt, e du busig av dig?
Men gå o häng er så naaaaaastyyyyy..Jag har inte ens min cam ikopplad o jag sitter o raderar folk konstant för att alla pervofreaks addar mig....

Knulla knull pippa pipp bla bla bla bla bla nervsammanbrott över att jag e trött på folk o snusk jaaaaa...

Vad e jag mer trött på? Jag e nog trött på allt men jag e faktiskt på rätt bra humör idag...
Hade jag fått skjuta någon hade de nog varit bättre faktiskt....

Jag e inte helt 100 på vad jag skrivit nu för jag har bara skrivit på som en galning här utan o veta riktigt vad jag menar lr tänkt...babblar på i min egen värld, de e väldigt skönt o rätt roligt när folk sen läser o tror jag e dum i huvvet...
JAG E DUM I HUVVET
fast jag tror jag skrev längre upp att jag va smart men menar inte dum i huvvet på det sättet...
ÄSch varför förklarar jag det för er ni vet ju ingenting ändå mina kära 6-35 läsare...

Jag kanske borde sluta skriva nu för det börjar bli mycket o har ni orkat läsa ända hit så lär ni ju ha ont i huvvet nuu...

Kan dock berätta vad Sussus unge gjorde idag, vi sitter o ska ut så Jesper håller på att få sin jacka på sig o då sätter han foten i en skål med barbeque kryddade nötter o all krydda VÄLDIGT MYCKET krydda trillar ut över mina o sussus fötter o efter det gick vi i stan o luktade kryddade nötter.....
Kom på att jag glömde säga att jag rapat min högsta rap nånsin för en vecka sen, tyvärr var det inte me mening o det hände inne på en RESTAURANG vilket gjorde att alla blev knäpptysta o vände sig om o Jessi vek sig av garv...

Nu har jag suttit för länge me färgen i håret, färgar den bruna slingan orkade inte färga de blont nu...
Sååååå nu ska jag gå...Tack för mig ska uppdatera mera Melina...Saknar dig ditt as



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen vad gullig den bruna lilla slingan blev =) Är du blond? :S Det har du aldrig varit innan ju ;) haha.. Saknar dig också ;)

2009-04-23 @ 22:35:45
Postat av: melina

Hon saknar mig ditt pucko =). Saknar dig asmycket din jävel. Varför är vi i en svacka nu?!?!

2009-04-23 @ 22:42:01
URL: http://skye-myrehab.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hahaha vem fan e anonym? Kom ska jag kyssa dig me min handgranat...Jag vet inte Melina, vi måste supa då blir allt bra igeeeen...REDBULLVODKA

2009-04-23 @ 22:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0