POLLENALLERGI.SE

Jag ser ut som en extrem pundare kan jag säga, tänkte lägga ut en bild men vill inte alla ska sluta läsa hahaha..

Apropå annat skit så gick jag i sömnen inatt o vaknade imorse med min mjukistoffla jämte mig, såg dom i sovrummet igår innan jag la mig på soffan ju baaaaaah freaky...

Är veery trött idag o ingen lust alls o finnas till...Fick en skitlön men de gör la inte så mycket me tanke på att jag ska ligga inne så kan inte shopppa ändå...Mamma sa me att hon skulle köpa en laptop till mig så de jublar vi över, för tillfället bryr jag mig dock inte om nån laptop men men...Hon e go min mor ibland, känner mig som en bortskämd skitunge...

Ska bygga upp mig själv igen nu, själförtroendet e de inget fel på men lita på folk e så jäkla svårt...Känns som man ger bort en del av sig själv när man försöker lita på någon..De e helt sjukt hur skadad jag har blivit av alla lögner genom åren..Jag ljuger, folk ljuger för mig o allt som sägs o görs är oftast o mest lögn...
Jag har låtit mig själv bli utnyttjad så många gånger o vetat om det men ändå låtit mig själv bli det för att jag vill stärka min tillit till folk men varje gång visar de sig att de inte går lita på..Så varför ska jag egentligen lita på någon? Får jag ut något alls av det lr?

O nu till en annan sak...Om någon säger: Jag har aldrig träffat nån som har bra musiksmak är inte den personen rätt så inrutad på att dom e dom enda som finns på denna planeten..
För vad är bra musiksmak? Om alla hade exakt samma musiksmak hade de varit bra då? Om alla lyssnade på exakt samma låt varje dag? Eller att de bara fanns ett enda band i hela världen? För bra musiksmak finns inte, det finns bara musiksmak för alla e ju olika...Folk kämpar hela tiden för att få vara annorlunda varför ska där då bara finnas en musiksmak som är bra?
Egentligen samma sak med klädstil och allt annat, varför tycker folk att bara det dom gör o lyssnar på är bra? Då är dom inte annorlunda ju utan då e dom som alla andra för dom verkar ju vilja alla ska tycka om deras sätt...

Vad sägs om att inte vara särskilt omtyckt? Ska du sluta lyssna på den musik du gillar för att folk ska tycka bättre om dig?
Sån komme rjag heller aldrig bli, jag lyssnar på allt o hittar för de mesta nåt jag gillar i varje låt...Jag e inte inrutad på att min stil gäller alla lr att min smak är bättre än någon annans...

Försöka inte hitta din stämpel, varför vill du ha en? Vi är inte kor så vi är inte tvingade att bli öronmärkta juu, finns en fri vilja så använd den annars är det slakteriet nästa...

Igår va jag helt speedad på coca cola o satt o flummade veeery länge men sen lyckades jag somna, mycket pga av att Melina snackade om HTML adresser i telefon hahaha...
Hon fixade min blogg igår så jag ska twittra satan o ha mig för hennes skull nu, lr okey lite för min skull...
Gillar att folk läser min blogg, här är jag ju mig själv fullt ut oftast o snackar om saker jag inte har en aning om o tankar jag inte vet vart de kommer ifrån...

Ni e ba så jävla dåliga på att kommentera, jag o Melina sitter o kommenterar varandras bloggar ju hahaha...
Har ni inga åsikter överhuvvetaget? Är allt jag säger alltid rätt?
Vet att vissa inlägg sitter ni o garvar satan åt men de säger ni inget om, ni sitter där o fnissar o önskar att era bloggar inte handlade om vädret o hur många muffins ni bakade igår...

Men jag gillar er iaf, Melinas blogg e dock den enda jag läser asså...ÄVENTYR DON`T LIVE HERE ANYMORE LIKSOM...

Ja apropå ingenting igen så va jag ju i Malmö nu på morgonen o det gick bra men shit jag missade ett rödljus o såg det ca 1 cm innan linjen så jag helt utan tanke tvärnitade o fasen vilken tur jag hade för där stod en polisbil lite längre booort...
Jag gillar inte poliser asså, har blivit förföljd 3 gånger o varnad 2 gånger...Konstigt nog har Melina varit med i bilen 2 av dessa 3 gånger så jag tror dom hade span på henne på den tiden...Lite så håll koll på fyllot hahahaha...
Kul hade vi dock...
- Har du druckit? - Nej jag har ätit vitlök !!!!!!!!!!
Försöker gasa från polisbilen, svaret på varför..- Jag trodde ni va en taxibil
Svaret tillbaka blir - Kan inte minnas att taxibilar har blåljusen ! ! !
- De gick lite fort här asså! - Är ni 3 st? Kan inte ni strippa lite då?
- Körkortet hade rykt om vår fartkamera funkat  - Pissade jag på mig i onödan då?

Hahahaha nee nu ska jag nog gå o lulla runt lite här i min lägenhet sen ska jag hitta på nåt, vill egentligen inte men folk skäller ju på mig om att jag aldrig hälsar på o grejer....SANDRA = Mycket snack och liten verkstad

Puss o haaaaaaj

Måste gå ner i vikt igen asså, minns hur snygg jag tyckte jag va här haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0