Ompa lompa didi dooo

Va faaaen ska jag skriva här nu då?

Jag e ett psykbryt för tillfället så har väääldigt svårt att vara glad, ska operars på måndag sen ligga inne i 10 dagar så hittar liksom inte de postitiva här nu asså....BTW MELINA, du får ju uppdatera min blogg under de dagarna dååååå hahaha vet du har mitt lösenord....

Har haft väldigt roligt me Dennis o Sebbe på sistone dock, det har förgyllt nätterna haha..

Men allt roligt har ju ett slut o nu vet jag inte vad som hänt...

Jag är en extrem bitterfitta just nu men inget går ju åt rätt håll, allt går käpprätt åt helvete...
De e psykbryt på det, jag e konstant sur för ingenting o vill bara slåss så jag får ut lite agrooonegativitet....


Kolla nu gnäller Melina på mig om att jag inte uppdaterar igen o här sitter jag o skriver för fulla muggar juu ditt lilla penny...


Vet inte vad jag ska göra med denna dagen faktiskt, men ska gå bort från datorn o sura järnet iaf...

SÅ DRA ÅT HELVET SKITLIV...

Nästa gång jag skriver ska de fan vara ett glatt inlägg annars vill jag inte skriva...

JAG VILL HA ALKOHOL



Kommentarer
Postat av: Melina

fan vad våra inlägg liknar varandras. Och sen en kommentar tillhörande bilden: ÖGONEN LYSER VERKLIGEN AV LYCKA ÖVER DEN DÄR REDBULL O VODKAN, FÖR DET ANDRA, VARFÖR MÅSTE VI HA KAMERAN SÅ NÄRA ANSIKTET ATT VI KNAPPT FÅR PLATS I BILD?!?!! alltid sammma sak på fyllan.

2009-04-23 @ 11:46:26
URL: http://skye-myrehab.blogspot.com
Postat av: Sandra

HAHAHAHA MER RED BULL VODKA O KAMERAMOBILER ÅT FOLKET...VI MÅSTE FESTA NÄR JAG E FRISK, JAG E SÅ SJUKT SUGEN ! ! ! !

2009-04-23 @ 18:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0