Men va faaaaasen

Så dåliga ni e på o kommentera, inte ens en diss får jag......

VET DU VAD? RÄTT ÅT DIG......

Längesen jag suttit såhär mycket vid en data asså...Är nog en kombination av Melinas tjatande om att jag ska blogga o pollenallergin som gör att jag inte kan visa mig bland folk...

Funderar fortfarande på att fly Skåne när jag blivit frisk igen asså...Måste ba ha någon som flyr med mig????????

Inte nån vettig människa dock o ingen som ville ha mig hahaha..Ska va singel tills jag stupar nu, köper en ny dildo o massvis me alkohol istället.....Längtar väldigt mycket efter redbullvodka asså åhhhh de kryper i kroppen..
Jag har förvandlats till en MELINA hahahahah lite Homer Simpson fast me alkohol, dregel över drinkar o doooh varje gång vi gör bort oss...

Jaha varför började jag skriva igen nu då? De minns jag inte men nu ska jag röka igen o stimma lite till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0