MEEEEEEEELINA

Hahaha nu ska du få ditt efterlängtade inlägg och till din ära ska jag fylla det med underbara bilder av DIG mohaha My miss piggly wiggly...
Jaha om ni vill veta nåt om mitt liv så huum, jag har jobbat satan och är förkyld..Alla säger jag låter ynklig det e inte snällt men asså låter jag farlig annars så de e bra...
Jag ska opereras snart men de e skit ihopa för överlever jag ba av o ligga i en jävla fittsäng på ett fittsjukhus i 10 dar så får jag shopping av pappa sen så värt besväret kanske...Har haft panikattacker förr av o ligga på såna skitställen..Lär ringa alla levande människor o snacka järneet om ingenting i flera timmar så de får ni leva med...

Annars har de nog inte hänt nåt, skulle skit i bloggen men Melina gnäller för mycket så jag uppdaterar la lite då..Sitter ju aldrig vid datan längre så blir ingen tid liksom...Förvisso idag har jag legat i ca 10 h i min soffa mohaha...

Ja de va väl de jag hade o säga nu, har hänt massa annat säkerligen men orkar vi inte dra upp nu, skulle de vara nåt fylleslag ni vill höra om där jag varit med så bör ni vända er till Melinas blog höhö..

http://www.skye-myrehab.blogspot.com/

Där har ni adressen till henne så kan ni se vilka hemska bilder hon lagt ut på mig o nu ska vi publicera fina bilder på Melina...

SAKNAR DAJ ME O HÄLSA INTE TILLBAKA DIN MASKOPICK..



    


     

Hahahaha måste ha en till för den e så bra...


Kommentarer
Postat av: melina

aaahhh du e galen :P uppdatera mera din tönt! minst en varje dag.

2009-04-12 @ 23:56:33
URL: http://skye-myrehab.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0