Herr Anonym tillägnat Frasse

Nu ska vi tillägna ett blogginlägg till Frasse för det va han som lämnat en anonym kommentar o då jag lovat tillägna inlägg till folk som kommenterar så måste jag ju tillägna Frasse ett..

Frasse vill oxå synas mycket så därför vill han att ni 6-35 läsare ska se honom...

Frasse e de närmsta jag kommer till o ha en bögkompis...Han e inte bög men han e rolig o relativt ofta snuskfri = han tafsar aldrig...
O han vill inte sätta på mig heller, bara ibland..Han e dock fjantig o vill inte höra om allt äckligt jag o Melina gör för vi e tjejer o får inte göra sånt men han får släppa muspruttar...Sussu har fjäärtat i telefon rakt in i örat på honom en gång, då blidde han inte lycklig...Frasse e duktig på att spela in ringsignaler...deee juu jag lilla Frasse som ringer på din telefon dutt dutt....

Frasse tränar för han vill bli stor, han tror han blir snygagre då men Frasse e ju snygg....
Frasse e speciell, han e nog född i en kuvös me lustgas så lustig e han...

Så Frasse vad ska jag mer skriva om dig? Du har sagt 5000 gånger du ska komma hit men jag ser aldrig nån Frasse i min trapp, ser bara min alkoholiserade granne o hans tänder...

Nöjd nu Frasse? Kommer me handgranat på dig sen o skriv ditt namn bättre =P

Nu ska jag nog röka min 3000000 ciggarett o avsluta mitt inlägg om underbara sexiga Frasse...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0