En gång till Meeelina ! !

Tillägnar alla mina blogginlägg till Melina nu för hon e den enda som kommenterar såååååå kommenterar du lovar jag tillägna ett till dig me även om du e en tönt....

Idag har jag tagit prover Melina, de va en sån apa som tog så hon grävde i min arm så jag börja böla o skrek så då kom en tant o gjorde det istället....o dååå gick de bra...

Sen skulle jag städa, nog sagt om det du vet jag inte städade hahaha....

Men jag har tvättat lr börjat tvätta o sen träffa jag den roliga tanten i tvättstugan så har stått där nere bland mina trosor o snackat me henne i en timme...Hon hör knappt vad jag säger men hon tycker om mig...Ballt....

Hmm vad ska jag mer berätta, jag har inte gjort så mycket idag...Pratat lite me en mysig man haha nog sagt om det med Melina...


Vaaaad gör du nu för tiden? Vaaarför höör du aldrig av diig? Det var aldeles fööööör läängesen vi sååågs..


Faaaaaaan att jag inte vet hur man lägger ut ljudklipp....

Längtar till helgen, behöver komma bort igen o skratta massooooor...

sen ska jag hem o va på rehab det ska me bli skööönt som fan faktiskt...

Nej nu ska jag fixa tvätten sen ska jag iväg o gå på AA möte...trodde ni va? Pffft säger inte vart jag ska det e hemligt...

Nu går jag no tror jag, lr har jag nåt mer o skriva? Hmmm neee tror inte det, bäst jag går tror jag pratar me mig själv nu...

Får leta upp nån bild på Melina igen i o me att de e tillägnat henne hahahaha Älskar dagg ! ! !




Kan ju inte bara ha henne på bild hela tiden, jag e me snygg juuuuu o här ser vi klart o tydligt vem som e apa..

Kommentarer
Postat av: melina

du är så stöööörd :P

Hahahahaha...fan vad jag ska lägga ut fler fula bilder på dig ditt lilla aaaas

2009-04-14 @ 22:11:57
URL: http://skye-myrehab.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0