Bitchslap för jag har hypernervofysiskadiafragmakontravibrationer...

Dennis e en bitch bara så ni vet.....Hahahaha så fuck you, härmas hur mycket jag vill... Sätter du en tanke i mitt huvve så varför ska jag inte använda den? Hur skulle tankar o filosofier komma vidare om endast en person fick prata om dom?
Bitcha inte om småsaker med mig min kära lilla EMU hahahahaha....
Så där fick du ett inlägg tillägnat dig för att du kommenterade ditt as hahaha...

Nu ska jag leta upp massa gamla bilder o lägga ut..

   JAg hade en flintperuk assåååå så ball, tappade mustachen i min drink sen dock

  Vanilj o choklad liksom...Systrar som alla vill ha trekant me, vi e ju inte systrar ens hahaha

  Back in the days på Möllan, så mycket vi snackade o så knasiga saker som hände..

  Hahaha världens knasigaste fisketur me fula fiskar ! ! !

  Snygg som ett as va man där ett tag ja

  Folk har kul när det ekar :)

 Befoooore   Afteeeeeer hahahaha

   The greatest love in my life....

    Faaaen va kul man kan ha med en st Melina o massvis me kiwigrejsor..

     JÄVLIGT KUL KAN MAN HA HAHAHAHA


En gång var jag ung o vacker ta mig faaaaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0