Sån där dum grej...

Nu e detta inget man ska skriva om men asså detta e knasigt o helt fucked up..

Jag hittar inte min tampong...De som känner mig vet mitt minne e gott men väääldigt kort..
Jag tror jag satte in en tampong igår men jag hittar inte den o jag kanske inte ens gjorde det utan glömde bort de o isåfall finns den inte ens där inne men TÄNK OM..URRRRRRRRRRK

Jag måste gå till en gynekolog på måndag o fråga om dom kan leta i min grotta hahaha...
Lr ringa en snubbe o se om han kan hitta den..neeeeeeeeeeej fyy va illa
Tänk om den inte ens e där inne, åååh va jag vill minnas...

Faaaaaan så världsliga problem man har...

Får hellre mitt hjärta krossat o min bil krockad än att de ska försvinna en tampong i min fiiiiiiiiisk...

Ok nu tycker ni jag e skum som vanligt men shiii så mycket jag bryr mig då hahaha

Hahahahahaha seeeexy hobbit


Kommentarer
Postat av: speedypeedy

haha ja de låter ju sjukt lyckat sandra :p

2008-09-22 @ 14:53:36
Postat av: Anonym

Har du hittat den?!?!! :D:D:D

2008-09-23 @ 13:19:35
URL: http://sxysoul.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Hahah jaa de har jag :P

2008-09-23 @ 14:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0