Du lr jag?

Ibland är jag too much men det betyder att du e too little..
Ibland är du too much o ja du fattar ju vad jag e då..

Ibland vill jag saker så mycket att jag slutar tänka o ba slänger mig rakt ut, man brukar landa platt fall då för ingen fattar att dom måste fånga mig..
Oftast står jag på kanten o ba tittar, blundar ibland o låtsas inte se sen kommer en dumjävel o puttar mig..

Ibland står jag på kanten o pratar med någon, han säger så roliga saker och han får mig o skratta..
Då tappar jag balansen o trillar, ser hur han står kvar där uppe o glor..
Men vad förväntade jag mig? endast Stålmannen hade slängt sig efter o räddat mig o vi vet ju alla att Stålmannen inte finns..

Ibland står jag på kanten o folk går skrikandes förbi, jag svarar inte o hoppas på att dom ska gå vidare.

Ibland står jag på kanten och pratar med någon, han säger så dumma saker o klämmer på min rumpa..
Då puttar jag ner honom från kanten..

Ibland tar jag 2 steg bort från kanten o plockar blommor för mig själv men så vissnar blommorna så jag går tillbaka till min kant..

Ibland orkar jag inte stå så då kastar jag mig över kanten men jag klättrar alltid upp igen..

Men allra oftast står jag på kanten o undrar, undrar när någon ska sätta sig ner bredvid o hålla mig i handen..

I min värld är detta hur jag uttrycker mig bäst, mina tankar blir till detta därför skriver jag det..

Jag tänker för mycket o vill allt, men ingen kan förstå...Jag vill ju bara vara jag men e jag too much?
Pratar jag för mycket? Är jag alldeles för flummig? Bör jag vara lugnare? Har jag torr humor?
Fuck allt det, jag kan inte ändra på mig...Ta mig för den jag är, jag är ju faktiskt tyst när jag sover...




Kommentarer
Postat av: Sxysoul

jag älskar dig!

2008-09-04 @ 19:02:26
Postat av: speedypeedy

mums ;)

2008-09-06 @ 12:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0