Så trött...

Såå trött på snubbar asså..Maah goood jag pallar ente...
Så tråkiga alla är, stannar i min bubbla för hellre ensam än uttråkad..
Too much snack om everything and inget...
För mycket tjat om sex o för mycket allting e ditt fel snack...

Har  ingen fattat att jag inte bryr mig tillräckligt?
Om jag brytt mig så hade jag väl engagerat mig i dig men sorry de gör jag inte...
Jag vill faktiskt bry mig om nån men just nu gör jag inte det o chansen att nån som underhåller mig kommer förbi är ganska liten...

Sååå slutsatsen blir att jag orkar verkligen inte, jag orkar inte låtsas bry mig längre bara för att få lite uppmärksamhet när jag känner för det..
Jag e hellre utan det än o behöva bli uttråkad så fort nån öppnar munnen...

Jag vill ba ha nån o skratta me o kolla på film me...Jag vill ha en riktig killpolare, inte en sån som försöker vara mig till lags för o få mig i säng...

Buhuu buhu ahhh knappast...Jag mår fint ba trött på folk...
Pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0