pms.se

Jag har pms så in i bomben men den börjar lugna sig...Täääääänkte dock lägga in några spydiga egoistiska tankar om vad jag vill ha....

Nr 1. Jag vill ha en ny lägenhet
Nr 2. Jag vill ha en karl me hund
Nr 3. Jag vill ha ett nytt jävla tangentbord där mellanslagsknappen inte har pajjat så man måste banka på den
Nr 4. Jag vill ha min mamma
Nr 5. Jag vill ha ekonomisk trygghet
Nr 6. Jag vill va utan alla bitches o losers
Nr 7. Jag vill bara höra mitt eget gnäll
Nr 8. Jag vill säga åt dig o dra åt helvete men de går inte
Nr 9. Jag vill ha en ny dildo
Nr 10. Jag vill sparka dig på smalbenet


Jag e ju ett psykfall om nåt asså, får komma tillbaka när jag blivit snäll igen men för de krävs de lite vilt SEX hör ni det...
Såååååååå sätt på mig ( men inte vem som helst de e snuskigt )

Haar massa roligt o skriva men jag pallar inte...

Pussaaaaaa

Kommentarer
Postat av: speedypeedy

haha Sandra då =) du gör min dag roligare ;)

2008-10-16 @ 13:59:01
Postat av: André

Haha du är underbar.. Sicken härlig humor du har =)

Puss på dig

2008-10-17 @ 23:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0