Men hallaau

Så många ni e som läser min blogg, kan ingen kommentera o säga nåt kul nån gång..Jag blir ju nyfiken som faaaaan..

Ska jobba imorrn så sitter hemma som ett offer igen..Måste ut o bli full snart o ha sex men en främling o trilla omkull nånstans...
Jag håller mig så satans lugn hela tiden...Jag e som gjord för o bli den perfekta flickvännen men just nu e jag en operfekt singeltjej...
Nu jag ska va ute o roa mig ju men neee jag e så lugn såjag nästan bli knäpp på mig själv...
Söker inga äventyr, vill ba ha de lite lugnt o tryggt...

Men I´m happy anyway,  my days will come..

Kommentarer
Postat av: speedypeedy

e de bara jag som kommenterar eller ? =)

2008-10-06 @ 11:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0