Det förlorade inlägget..

Det var detta inlägget jag satt o skrev på igår som försvann haha, de hade visst sparats iaf typ..
Jaja får ni läsa det nu istället haha..
Update dock: Sussu tatuerade 2 blommor på min ass igår haha...Skulle haft ett W på varje skinka så de skulle blivit WOW men jag bangade lite på det så fick bli 2 blommor...Får väl lägga till de faktum att de va första gången Sussu höll i en tatueringsmaskin haha...Men jag e alltid me på allt så...


                                     


Idag e sån dag jag önskar att jag va ledig på helger, känner mig inte alls sugen på o jobba men men...

En viss person följde efter mig igår, jag vet att de va duuuuu..Kände igen bilen juu så knaas...

Varför vill personer ha sånt dom inte kan få? Jag är sån, vill ha de när jag inte kan få det o när jag kan få det vill jag inte ha det..Finns en låt me Helt off som handlar om just de, den e naajs...

Körde me Emil o Alex upp till Växjö igår för dom har fått låna massvis me kläder från streetone.se tror jag de heter iaf som de ska fotas i till sin nya hemsida....Dom fick låna kläder för 20 000 så får ju hoppasbilderna blir snygga haha..

Haha vägen upp var en pest alltså så långt de e till Växjö o sen körde jag fel på vägen hem så tog ju aslång tid..
Förvisso e dom rätt roliga så blev många skratt på vägen upp...Som de funkar inte o sjunga Don´tt worry be happy o sen vissla när man skrattar..Lr komma på extremt många saker som rimmar på Aight...Briight...Fiight..hmm Fightiiing Kniiight...

Jag hade behövt vara hemma o städa juuuuu...Fan ta jobb..
Jag e megatrött o sleten juu, va i Malmö igår ba en liten stund o hälsade på Marnie...Me love Marnie...
Hon e ett flumm i klackar som sjunger djungelboken på tyska...WONDERFUL...
Va ba där en stund för jag va skittrött o stämningen va lite ja hmm skum men I know why...

Puss o puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0