Min lust, mina fel...

Jag faller för lätt för frestelsen känner jag...Om jag hade låtit bli hade jag inte behövt se de som ännu ett misstag..
Jag kan inte lita på nån, de går inte..Jag försöker men då förstör jag bara för mig själv...
Det kanske inte var ett misstag men ur min synpunkt var det så.

Det kvittar nu, spelar ingen roll hur snygg han är...Jag tabbade mig...

Jag ångrar på mitt egna speciella sätt, it was a nice ride but my tickets are gone...so move on..

Hellre att jag ser de dåliga än att jag förväntar mig det bra....

Vet inte riktigt vad jag skriver om idag, mina tankar är rätt bortblåsta...Kan inte förklara något för finns inget att förklara..

Tro inte jag e deppig lr mår dåligt för jag mår prima faktiskt, lite sur över att jag fick Tim o bli arg igår men jag gör mina tabbar som sagt o jag va inte snäll igår..



Saknar Marnie en massa o så saknar jag min mamma...



                      Hahahahah superfula bilder men de e kärlek...

Kommentarer
Postat av: ιиєsιтα ♥

Kommentera min blogg =)

2009-08-16 @ 17:30:52
URL: http://segerprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0