Jag ska försöka...

Ska försöka bli nån annan lr iaf nåt mer...
Känner att jag mår bra i mitt psyke men måste fixa min kropp..
Köpte gymkort idag för ett år...
Jag ska ha muskler o ja ett par kilo ner har aldrig skadat..
Har nästan alltid varit nöjd men något har ändrats något har satt mina tankar i spinn...
Jag har fått för mig att jag ska visa jag ska visa att jag e så bra som jag säger..
Jag e nöjd på mitt sätt men för o verkligen må bättre behöver jag nog rensa min själ o träna för att hålla mig sysselsatt...
Vem vill inte ha den perfekta kroppen? Jag vill absolut inte bli pinnsmal utan jag vill ha de där runda fina kvar..men jag vill tona de på mitt sätt...

Känns som jag luras ibland fast egentligen gör jag inte det...
Men på mina bilder blir jag så bra o de e ju jag på mina bilder men i verkligheten känner jag mig tio gånger större..
Vet oxå att jag har inte nån hängig röv precis, den e fast som fan haha..O ingen mage som hänger ner till knäna..
Jag e tjock på de fina sättet men nu ill jag bli bara jag på de fina sättet..Vill vara säker på att jag e snygg o inte ha nån bekräftelse från andra...

Haha äsch va e de jag sitter o förklarar? Ingen som läser detta kommer fatta ändå haha..
Jag e inte den som gnäller om att jag e tjock o sånt för jag tycker jag e rätt sexig men shit jag e som alla andra o önskar att den där snygga klänningen satt lite bättre än va den gör...Det hycklar jag inte om..
Jag får la beundrare trots hull o bull där o här..detta e för min skull, för att jag ska få ett starkare psyke o starkare kropp måste jag ha, mitt jobb e riktigt tungt..

Jaja nu vet jag inte vad mer jag ska skriva, mina fötter luktar o min soffa vill jag ska mysa..
Ska lägga ut en bild som jag e skitful på o en jag e snygg...Jag bryr mig inte längre, jag e jag o de bryr jag mig inte om vem som gillar de o inte...Så detta e för min skull o för min njutning...Ni andra kan ba stanna lr dra för hädanefter e de jag själv som bestämmer om jag duger lr inte..


                                                   

Kommentarer
Postat av: Krokke

U go bitch! känns skönt att du skiter i andra o gör det för dig själv! Träna är ett bra sätt att komma på andra tankar också Hoppas motivation håller i sig o hoppas de gör dig starkare på alla sätt :)

2008-06-25 @ 17:58:39
Postat av: Marnie

Âlskling...jag hade knullat dig! ..soooom fan :D ..

fattar vad du menar.

Glad för din skull

Själv sitter jag här...hobby alkoholiker...mens offer gått upp 3 jävla kilon o bara vill att nån ska slänga tillbaka mig till alla de andra bollarna som ligger där i korgen..baaaah



puss

2008-06-27 @ 00:28:00
Postat av: speedypeedy

du är så underbart vacker sötnos, gillar ditt utseénde som tjocka barn gillar kakor =)

2008-07-12 @ 10:31:32
Postat av: Jerry

hej!!! vill bara säga att du är ABSOLUT inte tjock mullig lr något... du e jävligt söt fin vacker o mkt sexig.... o du har ett par underbart vackra ögon med.... skulle mer en gärna ha tagit dig som min tjej om ja säger så... ha de puss puss sötnosen!!!

2008-08-16 @ 01:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0