Det spökar här inne..

I min hjärna, massor av spöken...Dom finns bara där oavsett vad jag gör...Dom säger saker jag inte tycker stämmer, dom försöker lura mig att tro annat..
Jag bryr mig egentligen inte men får ändå flipp i mitt huvve...
Jag har inte ens gjort nåt fel men jag vet jag backar...
Den enda det skadar e mig själv tror jag...
Jag litar inte jag litar inte jag litar inte jag litar inte på dig...

Nu kommer ingen fatta va jag snackar om men dessa känslorna kan jag inte skriva ner...
Dom kan nog inte komma ut i ord för då lurar jag nog mig själv...

I should laugh and be happy but there´s no laughter in my mind and no smiles on my lips...

KOmmer tycka nåt helt annat om säg 2 timmar för jag ändrar mig alltid...men just nu känner jag mig nere...

Vill ha omtanke o närhet men ändå inte....Inte nöjd när jag har det o heller inte nöjd när jag e utan det...

HUr kan man vara en enstöring som behöver folk?

Nej nu har jag förvirrat mig själv fullständigt...

Love to all the witches, bitches and losers...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0