Tänkte liksom...

Skriva nånting här idag men jag vet inte vad...
Folk e fortfarande idioter o jag e normal...Lr såkan de va att jag e en idiot o alla andra e normala..
Vilket som så verkar ingen va som jag, förvisso ska väl de va en bra sak men de känns inte så bra..

Känns jävligt ensamt o jag e inte ens på toppen...
För de ska väl vara så...Att de e e ensamt på toppen...Hur går de då till när man e ensam på botten?
Jag e la inte på botten nu o inte på toppen heller men ensam e jag...
Förr hemma hade jag iaf mycket vänner både på botten och toppen..
Här e de inte likadant...men jag älskar Skåne ändå =)

Aldrig någon som förstår o när de kommer nån som säger sig förstå så e de ba för att dom tror mina byxor trillar av då..
Så mycket för peace, love and understanding...Livet känns mer som war, hate and fucking...

Eller dom där gångerna de verkar så seriöst sen går allt upp i rök...Känns lite som jag sätter eld på saker...
Jag e en brändpepparkaka, en gammal kanelbulle men so be it..Jag överlever...

Skriver ju bara i denna bloggen när jag mår piss...Kanske kulle skriva om alla de underbara dagar jag haft här imellan oxå...Fyllda me kärlek, motivation, vaxning, humor och träning meeeeeen sånt e inte nån mening o skriva om..
Sånt behöver jag inte få ut ju, sånt gör mig bubblig o lycklig..
De e de dåliga dagarna jag väljer att skriva om för då finns passionen där...Då finns den där glöden som gör att man vill skriva..
När jag e bubblig o lycklig vill jag inte sitta framför nån data ju...
men nu e jag lite halvt vet inte vad..ensam helt enkelt...

Pussar



Kommentarer
Postat av: Marnie

man kan inte skriva om underbara dagar..vem fan hade pallat läsa det? mys..

2008-07-14 @ 04:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0