Russinbulle

Vad skulle jag nu skriva?
Jo jag e nog sexuellt frustrerad för jag äter massvis me chokladi dag o jag har till o me ätit upp chokladet mamma köpte, me RUSSIN i..Jag hatar RUSSIN men de va choklad så då e de ba äta de...

En väldigt rolig person dock upp igår,han gillar min blogg, han gillar mig, han gillar rockabilly o hans snopp e stor som en fingerborg...Ett riktigt Gullpull...

Nu fick jag en chokladöverdos tror jag, inte bra...Måste sluta äta choklad o börja masturbera...

Måste fixa mitt jävla tangentbord, det e paj...Jag dammsögade det så knapparna har fått fnatt tar mig hundra år o skriva detta o sen rätta alla fel som blir..På min msn tror nog alla jag har dyslexi o inte vet vad mellanslag är hahaha...

Jag har lite brist på saker o skriva, skriver ju ba när jag e typ lissen lr arg men nu e jag ba inget lr nåt e jag men de kallas kåt o då skriver jag ba jiddrish...Har ingen humor när jag e sexuellt uttorkad...Undra hur jag kommer va nästa vecka? Torr som fnöske..lr en badbalja utan tvål...Seeexigt..Fick en bild i huvvet nu nej bort bort..

Jag sitter här i min snobben pyjamas kl 17:30 o undrar vart dagen tog vägen...den sov jag visst bort..

Vill ni veta nåt fult, jag har alltid undrat om nåt e fel på min hjärna o nu säger doktorn att jag ska på hjärnröntgen...
Undra vad dom hittar då? Spacemen..Undra om jag har en sån humortumör som gör att jag garvar åt allt, isåfall får dom inte ta väck den haha..

Eller så e de ba så i Skåne, ända sen jag flytta hit har alla sagt jag e sjuk..Förstår inte varför Sjuk i skåne betyder rolig? Jag tar de ju som att jag e sjuk i huvvet, sjuk som i att jag fotar roadkills o sätter upp bilderna på väggen..Sånt sysslar jag ente meee så de sååå...



Såååå Gullpull krama maj...


Puss haaaaj

Snart ska Sussu få en bebbe...De e inte jag som e pappan ! ! !







Hahaha om nån säger denna bilden e snygg så e de nåt fel på er  + jag e inte ens full på denna bilden! ! !


Kommentarer
Postat av: ----

bilden var gräslig. inget fel på mig alltså.

2008-07-14 @ 18:06:31
URL: http://borntobebitch.blogg.se/
Postat av: Sandra

Neee inge fel på daj

2008-07-14 @ 20:17:22
Postat av: souljah



..kåt som fan hm?! uhhhhhhhhhhhhhhhhh

Du borde sett mig igår..började fan flörta med brudar på brist på annat haha..

kåthet = jävla ON/OFF knapp varför kan den aldrig sitta stabilt :D



Vad sägs om östersjö?... choppa lite lammkött? ;)

Love U!

2008-07-15 @ 13:16:28
Postat av: Brunettgurra AB

sött inlägg;) ska jag komma g dig chocklad:P?

2008-07-21 @ 00:12:35
URL: http://brunettgurra.blogg.se/
Postat av: speedypeedy

bilden var fräck, oseriösa bilder e alltid bäst ;)

2008-08-03 @ 22:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0