Helt besatt...

Alla e helt inne på sex, tänker folk verkligen på sex hela tiden?
Jag tänker me på sex men inte hela tiden o jag utnyttjar aldrig nån för sex, nog...
Just nu tänker jag på sex, i bemärkelsen att alla andra verkar vara besatta av sex...
Jag trodde kärlek kom först sen sex men verkar som sex kommer först sen kommer de inge mer..
Jag tänker nog för mycket...
Människor överallt försöker övertala mig att saker inte handlar om sex men de tror jag e bullshit...
Jag tror att alla ljuger för sig själva och för andra när de handlar om sex...
Tror att dom inte tycker de e så speciellt men egentligen så e de nästan allt...
Att en person blir mindre intressant lr inte lika vacker efter man haft sex..Hur kan de komma sig?

Förvisso om du faller pladask ( vilket inte många gör) så kan man ha sex första gången man ses om de e så o sen ha ett underbart förhållande i ett par månader lr år om de går...
Men nu annars ju dessa konstiga spelregler igen, dom som jag hatar men måste spela efter för att nån gång kunna ha chans att vinna..
Att man först måste träffas 25 000 gånger sen ta de lite försiktigt o seeeeeeen ha sex...
Jag träffar inte så många pojkar som e normala i huvvet ju så hur ska jag kunna träffa nån 25 000 gånger?

Jag vill inte ragga lr dejta 100 killar samtidigt precis..
Hittar man 1 som man vill träffa så e de nåt som e ivägen lr fel..Hans ex kommer tillbaka, han e ba ute efter sex, han e bög på fritiden bla bla..Sen finns de nån som de klickar så där lite me så då träffas man 25 000 gånger sen helt plötsligt så har han personliga problem han måste lösa bla bla igen...Sen finns de den där killen de perfekta, den som de slår gnistor om när man sitter jämte varann...Där de ligger passion i luften...
Jag kan vänta hur länge som helst innan jag har sex..men så nån gång har den där snubben kommit som typ e perfekt o han snackar så du trillar omkull sen e han ju ba allt du vill ha i sängen o kemin stämmer så fruktansvärt bra..
Han ba känns så rätt...
(Jag e inte så lätt o snacka omkull)

Så man släpper efter o då har han fått sitt o de e inte intressant längre så då säger han inget så du trillar omkull längre utan han e tyst o man sitter o funderar på jaha blev jag precis grundlurad?

Jag kan sova i samma säng som en människa hundra gånger utan o ha sex , känner jag att jag inte vill så har jag inte det o känner jag att den här killen lär man inte känna på en kväll så blirre inge sex..
Jag har inget sexliv längre tror jag för vill inte ha sex ba sådär me vem som helst...(finns ett undantag just nu men de kallas inte sexliv, de va dom gnistorna)...Jag har heller inget sexliv pga av att jag vet ju aldrig nåt längre, jag kan inte era dumma regler...Går utan sex i månader o sen ba blir allt knast¨...Ni e knast me era konstiga regler o dumma spel..

Så e jag så smart som jag tror? Jag tror inte det...För kan jag falla för en killes skitsnack o veta om att de e skitsnack o sen ändå va blåögd då måste jag vara korkad...
Jag vet sååå väl när folk snackar skit men ändå så tittar jag åt andra hållet för kanske kanske kanske har jag för en gångs skull fel..

Har tänat o solat idag o jag känner mig snyggare än nånsin....Jag kommer reagera över er alla, jag kommer bli Kung för ni e paddor o jag e en rosa kaskelot...

Jag älskar att vara jag ibland, med lr utan problem så älskar jag det ändå...

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom flesta snubbar har bara sex i huvud från början o inte ofta det utvecklas till nått annat. Det är trist men sant.

2008-07-03 @ 06:38:47
Postat av: Brunettgurra AB

hahahah

2008-07-21 @ 00:22:41
URL: http://brunettgurra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0