De stör mig en aning...

De stör mig när folk skriver.."Jag har tråkigt, underhåll mig"
Fuck dig underhållning kostar...Varför ska jag sitta o underhålla nån? O va fan menar dom?
Ska jag knulla dom genom camen lr vill dom bara höra på när jag skojdissar dom..
Seriöst jag skojdissar inte, jag dissar på riktigt men ingen fattar det..Jävla nollor..
Jag e ingen underhållning, visst fan kan jag vara rolig de vet jag men rolig på beställning öhh nee..
Ser jag ut som en present korg lr?

Det stör mig att jag på en vecka får 2 olika böteslappar på min bil o nu måste punga ut 500 spänn..
Stör mig ännu mer att parkeringsvakten dan efter första boten raggar på mig...
Hade parkerat rätt då så då kunde han inte klistra sina fula lappar på min bil men snacka om att han tyckte jag va snygg det gick...

Inom samma ämne kommer sen att de stör mig att en gubbe på 50+ (parkeringsvakten) kan säga rakt ut mitt på gatan att jag e snygg men nån pudding kommer la aldrig fram mitt på ljusa dan o säger man e snygg..
Fuck puddingar får la börja springa efter 50+ då va fan..

Stör mig att jag egentligen inte saknar nåt nu förutom cash lr har la mer än vissa men ändå..mindre än vissa oxå ju..
Har la kärlek om jag vill ha men fuck nej, som vanligt jag pallar inte..Spring efter nån annan..

Stör mig på o bli kallad kall, jag e ju känslig typ haha..Nee men fan de e jag, gäller ba o träffa rätt punkt o nu snackar jag inte G-punkt era jävla runkbullar...

Stör mig på alla happy people...Jag e me happy fan men inte pga av att jag hjärtar nån...blah blah teeenboopers...
Gå o fjönta er me 4-ever o love shit nån annanstans...Jag e för gammal för sånt..

Stör mig som vanligt på era fuckade regler...Jag har alltid gjort tvärtemot, kan inte följa regler ju...
Andra dejten, tredje bla bla..Nån borde skriva en bok om de som ajg kan läsa så jag kanske fattar..

Stör mig på ärliga svar som inte e ärliga...Säga är en sak men att göra är en annan...
Vem fan tror dig om du säger Jag älskar dig sen inte hör av dig på en vecka? LOLBOLL hahaha...
Det stör jag mig me på, tog mig hundra år o fatta va LOL va...Lol e mobbat...


Haha du e me mobbad..Vem e mobbad? DU nee JAG...Alla e mobbade nu..Mobbat o skriva mobbad så många gånger o fuck hela tiden..Jag e mobbad fuck hahaha...Nu har jag roligt åt mig själv...Det kallar jag underhållning..

Vet du varför Zlatan har så stor näsa?
För att de e någon som har Zlaaat han...
Hahahahahahahaha

Jag e störig idag men ta inte åt er...Hmm typ love u 4-ever för att ni läser min blogg...

Nee seriöst Thanks bitches, det e nice..

Släpp hunden lös, va promiskuös..Hmm jag vet inte hur man stavar till de...Fuck

Byeeeeeee


Sååå jävla galet weird jag kan vara...Skitsamma om jag e ful, palla ba lägga upp snygga bilder hela tiden..
Tänk hur jag ser ut på morgonen...Vakna inte upp jämte mig för ditt eget bästa haha..




Kommentarer
Postat av: Marnie

Hahahaha Zlatan är mobbad!!! :D:D:D

2008-07-14 @ 03:59:31
Postat av: Brunettgurra AB

sött inlägg;).. vill du gifta dig med mig men endå va singel;) höhö

2008-07-21 @ 00:17:27
URL: http://brunettgurra.blogg.se/
Postat av: speedypeedy

hade gärna vaknat upp bredvid dig men det ska vi inte tolka på fel sätt!

2008-08-01 @ 09:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0