Så jädra lätt o göra paj ! ! !

Imorse skulle jag göra en röntgen så igår fick jag sånt skit jag skulle dricka för o rensa magen..
2 liter skulle jag dricka inom max 2 timmar...
Efter 1.5 liter spydde jag upp allt så jag rensade magen på ett lr annat sätt iaf haha..
Trodde inte de skulel gå o göra röntgen för att jag spytt upp allt men de gick för jag hade kräktis så mycket att magen tömts...Roligt o veta va?

Fick ju inte käka nåt igår heller så idag har jag gjort paj för o fira att jag får äta...
Vet ni att de e skitlätt o göra paj me dom påsarna man köper, ba klippa upp hälla i o sen in i ugnen..

Äpplepajen e godast...

Mitt tangentbord har megaflipp nu, min sån mellanslagstangent har blivit sne o mina fingrar gör ont avo slå på tangenterna fan men jag skriver ändå så jävla duktig jag eee..
Men de e ba för jag e så jävla fattig att jag inte köper ett nytt tangentbord..
Fick ut 18 000 i lön men den försvann lika snabbt som den kom HORA..
Kanske borde bli HORA på fritiden...Hmm neee fan heller de går emot min religion o hade nog fått feteångest så creeds till dom som jobbar me det...

Försöker träna ordentligt nu me (nämn inget om pajen tack), vill ha mer energi o de får jag fan av o träna sen kan jag inte gå runt o säga jag e Hulken när jag inte ens får upp en syltburk själv...

MEN FAN SÅ LYCKLIG JAG E O DET E MIN EGEN FÖRTJÄNST....

Nej nu ska jag fortsätta lyssna på min underbara musik...
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0