Önskelista

Fyyy va mycket jag önskar maaaj....Lr inte kommer inte på nåt särskilt men ska knåpa ihop en lista iaf, får skriva första bästa sak jag kommer på...

1: En bärbar data.. Min data e som mitt tangentbord helt slut i bananen...Ibland piper den som ett larm bara för att o den e slö som fasen o har du många sidor uppe samtidigt så känns de som när en gammal tant går över ett övergångsställe...

2: Massa kläder.. Ni behöver ingen anledning jag e klädgalen helt enkelt...

3: Pengar..Vet ni hur mycket räkningar jag har?

4: Porrfilm... Jag pallar inte vänta till 00:00 varenda jävla kväll...Lägger till en ny dildo här me, min börjar få några 100 år på nacken...

5: Parfym... Jag luktar illa ba..

6: Diskmaskin... Hatar diska o för att inte bli mördad av bananflugor i framtiden behövs en sådan..

7: En karl... Tomten lär ju inte komma me en sån men finns ju den uppblåsbara varianten och den funkar nog bättre än en riktig...

8: En årsförbrukning av Caffe Latte... De e ju gott som fan...

9: Massa trisslotter... Vinner jag så behöver ni inte ge mig pengar ju :P

10: En ny bil.. När man känner sig som en myra bland alla andra stora stygga bilar så vill man ha en stor jävla Jeep..


Ahh de blev lite iaf, finns la mer men har precis varit o tränat o solat o ska snart dra hem till min mamma (som jag saknar som fan) så pallar inte skriva mer..

GOD JUL O GOTT NYTT ÅR



Kommentarer
Postat av: speedypeedy

du hade behövt mig i ditt liv lille sandra ;)

2008-12-18 @ 12:41:57
Postat av: André

Haha härlig önskelista.. Står det i den turordningen du vill ha det i oxå ; )

2008-12-18 @ 19:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0