Old shit, same person?

I´ve made a mistake, I tryed to get the hole cake...

Griper efter så små smulor o snart kommer jag ramla o få alldeles för många bulor, i en fantasi som jag inte ens hör hemma i där ligger du..
Jag spelar o leker kan reglerna utantill men still I lose myself, tappar greppet o spelar fult allt för o få dig o se...
Nästan ber men inget du ser, jag försöker stå på tå för o komma upp till din nivå..

Jag letar efter nåt perfekt när jag själv är defekt, tänker inte på andra det finns bara Sandra..
I så många speglar jag sneglar men hur mycket mer ska jag behöva se innan jag kan le? Vem ska titta o inte bara se mig som fitta...
Gillar inte o få ett behov av o skriva men hellre de än att ni lyssnar på mig när jag spelar in en skiva..

Jag är en poet som på äldre dar blivit ganska fet, en filosof som funderar o muttrar...
En sån liten del av vad jag känner slänger jag ut till era händer..
Bryr mig inte om nåt kännande lr om det är spännande vill bara skriva....
Känner mig otillräcklig o ja nästan äcklig för jag vet att jag gjort fel som försökt spela detta spel men kan inte låta bli, jag är en missbrukare o kan inte bli sjukare..

Vet att inget verkar logiskt lr rimligt o allt är en enda röra men de e inget du kan förstöra, jag har sagt mina ord o du kommer minnas dom även när jag ligger i jord...



Jag har skrivit en massa shit under dessa år, komo tänka på allt o tänkte jag lägger ut lite här...
Tro inte jag har tappat nåt grepp för detta gammal skit...

JAG E FORTFARANDE EN PMS KÄRRING SOM VILL HA MASSA CASH, FAN NU SKREV JAG IGEN UTAN O TRYCKA IN CAPSLOCK KNAPPEN SÅ KASS JAG E...MEN SOM SAGT PMS BLA BLA KÄRRING O CASH BLA BLA...

LOVE YA
PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0