Nån gång vill jag vinna nåt jag me =(

http://se.limbino.com/c01/link/2lqut6lem3

Tänkte be om en tjänst nu då asså...
Har önskat mig en bärbar data hur länge som helst för jag pallar aldrig sitta vid min burk då den snart e sönder o går segt som fan o nu finns där en tävling på nätet där man kan vinna en..

Man går ba in o registrerar sig o får man mycket folk o registrera sig kan man vinna bland annat en laptop så tänkte be er som läser o göra det hihi...Det bästa är ju om du vinner så vinner jag me =P

Lovar o gnida mig o gnugga lite på den som vinner haha..

Jag e aldrig med i tävlingar för jag förlorar alltid men tänkte chansa nu iaf...

Förresten så har jag jobbat hela julen o istället för att Tomten kom igår så mötte jag Fantomen i dörren haha..

Var hemma hos päronen i helgen o ramlade ner för trappan o skadade mitt lillfinger o fick en blå röv men men Gud gillar o messa me mitt huvve höhö..
Min mamma drog dock ett elakt skämt om att när jag föll trodde hon de va efterskalv från jordbävning (alla skrattar utom jag)...Humoristisk TANT...

Fick mig dock ett par jävla fina garv me Melina på torskvällen...Det e fin förståelse oss emellan, kallas mobbning me andra ord haha...
Nyår då jävlar...

Nej ska fortsätta flumma runt på nätet nu..

Pusspuss


Där finns kvar bevis på att vi varit unga o heta en gång i tiden hahaha

Kommentarer
Postat av: speedypeedy

du e ju fortfarande het sandra =)

2008-12-25 @ 21:05:03
Postat av: Sandra

Haha tackar

2008-12-25 @ 21:08:01
Postat av: Melina

så jäkla längesen är inte det fotot taget...vi är fortfarande heta ditt as! =)..ses imorgon puss

2008-12-29 @ 16:37:59
URL: http://skye-myrehab.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0