Längsen jag skrev detta, nu får ni se det...

Immigt o dimmigt i en bil, vad har jag gjort me mitt liv?
Jag råkade öppna mina sinnen o fram kom alla minnen, hur mycket jag än kämpar finns dom där för att både hota o bota mig....
Att anses va ball e lika me att vara kall, så hur mycket jag än kämpar för att hålla mig på ytan kommer jag aldrig lära mig flyta....

Försökte gå men du gick snabbare, jag hinner inte o jag vinner inte....
Kommer aldrig va så stark men jag går iaf inte på nåt knark, känner så mycket sorg när jag försvinner in i min borg...Sitter bakom lås o bom o aldrig förr varit så tom..

Kan inte rimma men gnäll på du kan lika gärna försvinna...
Försöker att dikta det e ju bättre än att bikta o jag e inte katolik, det där va en pik...
Jag tömmer bara mina ord för olikt mig kommer dom inte begravas i jord..
Så se mig som stark lr svag du kommer förstå en dag...

Jag kommer varken cutta lr putta på dig för du e så olik mig, du står o skär medans jag går runt o e kär...
Finns inget att hämta, hämtar andan efter o ha varit me dig, reser mig upp o går du behöver inte läka mina sår....
Ta dina compadres, din liga o gå ut me era knivar...Sätt den i ryggen o spela in en skiva...
Detta är inte till dig det är till mig....Vill ha ut mina ord innan jag blir till jord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0