Kanske borde satsa på han ! ! !

Nu är det så att jag har en granne som är  50 +,  lätt utvecklingsstörd och alkoholist...Ja jag vet de låter trevligt men i o me att jag jobbar me sånt skrämmer han mig inte iaf men jag blir förtfarande förvånad över vissa saker han gör...

När jag va förkyld plingade han på o erbjöd mig ett lypsyl så jag skulle bli frisk...
Han har försökt locka in mig i sin lägenhet för o titta på hans priser han vann 1985...
Ringer ofta på o vill låna 5 kronor till cigg...
Träffa han i trappan för ett par dar sen o då sa han: Sandra vi måste sluta träffas så här, folk börjar ju undra..
Hahahahahahahaha
Den bästa av allt var ändå igår när han kommer o plingar på min dörr o ger mig ett fotografi på honom o säger att det här vill jag ge till dig så du kan ha på ditt kylskåp...Han erbjöd sig till o me att skaffa kylskåpsmagneter..

Hahaha om jag skulle bli mördad lr nåt så bör ni kolla upp min granne

Det e ju dock bra att nån visar intresse för mig, börjar känna mig ensam som faaaen...

Men tror inte min granne o jag har nån framtid hahahaha...

Nej ska fortsätta städa nu sen solao sen färga håret...

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Micke

Härlig läsning om din granne!

Ha det peparkaka

mvh Micke

2008-12-07 @ 12:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0