Rök kärring rök

Jag börjar bli gammal känner jag...
Sitter här i min jävla fula pyjamas o känner att Hej Sandra du ska städa...Fatta va jag hatar städa..
De borde va städförbud i nåt land så jag kan flytta dit lr så brde jag bli rik o ha städhjälp..

Vad ska vi mera skriva idag?
Jo jag önskar jag va snubbe för killkompisar finns degottommen några tjejpolare e de ont om..

Jaaaaaaaaaa förresten vet du vad som eriktigt skkkkiiiiiiiit
Jag kunde intesomna inatt så somnade typ halv fyra o av alla dagar på hela jävla året så ska dom börja bygga nåt utan för mitt fönster me världens största jävla borrmaskin..

Jag har otur men de e inte som i måndes då en geting jävel väckte mig genom o penetrera mig me sin gadd mitt på bröstet faaaaaan...Hade de svullnat upp lite så hade de inte gjort nåt, då hade jag haft 2 lika stora bröst hahaha

Jag känner mig ensam faaan, fan så deppigt..Rök 10 cigg till o börja städa kvinna..

Nu gårjag...tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0