It goes on and on...for 2 fucked persons, get out of my life

Same shit and I don´t even care anymore..

Haha vem fan trodde du att du va? Did you really think I wanted U?
Haha fuck off...Ni e horor så ärligt trodde ni jag skulle ligga med nån av er? Knappast
I lie lie lie lie and I hope u die...
Jag kommer aldrig göra som ni vill...Jag kommer aldrig gå ner i nån säng lr låtsas va dum för att ni ska få va ni vill ha..
Jag får hellre spindelnät i min byxa än låter nån av er röra mig..

Jag e lycklig utan sån skit...därför jag inte bloggat på länge..Jag har inget att blogga om, jag e tillfredställd...
O att det då o då kommer in personer som fuckar min tillfredställelse, that´s fine with me..
Nu kunde dock ingen av er fucka den för skrapar du lite på ytan så finns de inte en chans jag ville ha nån av er..

Jag irriterar mig dock på saker som att varför trodde ni? Jag e smartare än så....
Ni e så fruktat värdelösa att jag finner inga ord...
Jag e alltid snäll så länge jag har nåt att vinna på det...men när inte ens jag pallar va schysst då e man fucked up..

Hur kan du tro du e nåt? Sån nolla ju, försökte va snäll för trodde du innerst inne va så jävla osäker...De tror jag fortfarande men du e fortfarande sån fjant...Så patetisk i dina försök att va häftig men framstår som ett mobbat barn i mjukisbyxor...
O DU för o inte tala om DIG...Där finns verkligen bara en grej o tillägga...Kaboooo yaa din kissegangster...
Fuck you whigga...

Som sagt lite ilska som ska ut bara....för hur kunde ni tro att jag skulle ligga me nån av er? URK


My life is in harmony and I don´t even know why...

If I never take a bullet someone else would


            Före                                                        Efter
                                  
                                       Hahahaha


Kommentarer
Postat av: Toni

har de hänt något...efter som du e så args

2008-08-05 @ 00:29:54
Postat av: Sandra

Vem e Toni? =)...Det har inte hänt nåt särskilt, jag hade ba flipp

2008-08-05 @ 20:27:11
URL: http://slusk.blogg.se/
Postat av: Gurudas

Sluska på. Kram

2008-08-08 @ 21:22:01
URL: http://gurudas.blogg.se/
Postat av: digiz1977

Mmm tur att man inte är någon av de två som nämns här! ;)

2008-08-11 @ 13:31:16
Postat av: Anonym

jesus!!

2008-09-03 @ 02:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0